heejss! Resan gick jättebra fast jag  for själv ^^ det var faktiskt ganska kul!!
Vi kom hem ca kl 23.00 (24finsktid)!
och så vaknade jag typ kl 08.00 (09finsktid) så ja hihi och alla här sover juu!
      Men nu bara sitter jag i rummet och väntar på att klockan ska bli 9!!!
Och jag längtar ju tills på dagen elr lite seenare för då har ju alla vakna och då får jag ju träffa dooom!!
Men just det .... asåå jag tog ju med kameran  och fotta på flyget och fotta ju massor på själva resan!!...
meen..hihi Usb:n till kameran-datorn blev ju kvar på lilla öön ÅLAND :( 
så jag vet inte hur jag ska få över bilderna sör det var AMAZINg bilder!!
meen jag får hoppas på att ngn av släktingarna har en så Usb!! 
Bloggar mer senare idag ;) det kanske tillåmed kmr ett videoinlägg ;) hihi
hejdåååå!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0