hihi oj?!

hejhej har ju inte bloggat på länge x) men Blogg.se har krånglat  med mig kunde inte logga in :/ men jag har ju endå bara gjort det vanliga : spelat fotboll hela dagarna och varit med kompisarna..
men idag var jag på glassbaren och åt glass med min lärare heini och min kompis  melissa :D efter att vi hade ätit glass så for  jag och melli till stan och käkade på hesburger ..efter det gick vi typ till LiscoParfym och tittade på smink och sånt..sen satt vi bara och chilla.sen köpte vi slash och gick och satt oss igen ;) ja och sen kom jag hem och så for vi och handlade och sånt ;) 
men det var väll mi dag :D haha p.s. det är varmt här nu oxå :D 
heejs ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0